Wysoka i Radziejowa

W dniach od 20-21.10.2017 r. Wyjechaliśmy na 2 – dniową wycieczkę do Szczawnicy celem było zdobycie dwóch kolejnych szczytów należących do Korony Beskidów Polskich. Pierwszego dnia ruszyliśmy na szlak prowadzący na najwyższy szczyt w Małych Pieninach – Wysoką (1049,9 m n.p.m.), leżący  na granicy polsko – słowackiej. W naszych zmaganiach obok pani Gawrońskiej i Parkiety towarzyszyła nam również pani Letniowska. Było to z jej strony OGROMNE poświęcenie bo delikatnie mówiąc nie przepada za górski wycieczkami. Dlatego raz jeszcze dziękujemy :))))
Wysoka okazała się naprawdę wysoka i aby ją zdobyć musieliśmy pokonać duże wzniesienia, ale daliśmy radę.
Drugiego dnia na tapetę wzięliśmy Radziejową, najwyższy szczyt Beskidu Sądeckiego (1266 m n.p.m.). Pogoda trochę się zepsuła, ale tylko pogoda, humory nadal nam dopisywały. Po paru godzinach marszu dotarliśmy na szczyt. Na Radziejowej znajduje się drewniana wieża widokowa, na którą nie weszliśmy bo była zbyt mokra, a tym samym było zbyt ślisko. Bez widoków ale szczęśliwi ruszyliśmy w drogę powrotną do autokaru. Po godzinie jazdy niespodzianka- postój w McDonald. Po uzupełnieniu deficytów kalorycznych ruszyliśmy do Katowic.
Kolejny szczyt, który nas czeka to Skrzyczne (1257 m n.p.m. ) w Beskidzie Śląskim – ruszamy 19.11. 2017r. – czekajcie na relację.